31 augusti 2016

PANG PÅ och dagarna går

HEEEJ! 

Gud, termin 2 startade ju i måndags och det var INGEN mjukstart alls och jag har haft huvudet helt fullt upp med ännu en omgång av nya intryck och nya hemuppgifter som redan staplas upp på listan. Det är så tråkigt när jag inte hinner skriva här. 

MÅNDAGEN var en låång dag full med non-stop information som matades in mellan 09-16 och slutade inte alls med mer hemma plugg som jag hade planerat. Det blev sängen direkt när jag kom hem och killen kom förbi och kollade tv med mig. 

I TISDAGS var det självstudier om författningar och läkemedelshantering HELA dagen. Jag satt framför datorn från kl 10-20, med lite matpaus och en timmes power walk, som btw var fett nice! Jag brukar aldrig göra det men det var faktiskt riktigt skönt. Fast idag har jag så ont i ländryggen så jag knappt kan böja mig framåt.. Haha, måste börja bli gammal. 
En bild från min power-walk på stoora fina Gärdet.

IDAG har jag haft en kort dag med en föreläsning på förmiddagen fram till lunch. Ska göra lite hemläxor strax tänkte jag, som jag borde ha gjort när jag kome hem men jag orkade verkligen inte då. "Dagens tråkiga" är att jag har fått sjukt ont i halsen.. Hoppas på att det är tillfälligt!

I ÖVRIGT så är det den 31/8 idag.
Jag firar idag att jag har haft körkort i 5 ÅR! Hur kan tiden gå så fort?? Jag kan dock inte köra bil särskilt bra längre hehe. 




 
 
EN UTMANING OM DAGEN

Haha, är i samma skor som du. Hjärnan känns som gelé just nu. Heja oss, dock! :)

Svar: JA HEJA OSS =)
____________________________

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress