Måste bara inleda det här inlägget med att säga
 Guuud vad jag älskar att dansa!! 

I ONSDAGS(igår) hade jag en kort dag i skolan med en föreläsning om munhygien som var rätt tråkig och samtidigt äcklig, men gav bra lärdomar. Jag skyndade mig hem för att äntligen få träffa min mamma och pappa som väntade hemma i lägenheten på mig, och vi drack kaffe, fikade på nybakat bröd och myste fram tills de tog bilen hem. På kvällen befann jag mig på kizombagolvet ända fram tills natten tillsammans med Ellinor och jag hade riktigt kul ♡ 
2 bilder från igår:

TORSDAG(idag) har också varit en kort dag med en liten undervisning under eftermiddagen på två timmar om informationssökning bland databaser. Har varit hemma i nån timme och har ätit tidig middag, och snart blir det plugg plugg plugg. Ha en fin kväll ♡

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress