GODMORGON LÖRDAG


Det har gått några dagar sedan jag återvände hem i onsdags från Singö och familjen. Hemma har jag hunnit spendera tid med vänner, tränat på gymmet både torsdag och fredag, dansat och bockat av lite shopping. Dessvärre har jag lidit av en ihärdig huvudvärk som fortfarande griper ett hårt tag om min vänstra panna och tinning. Jag misstänker migrän då Alvedon inte verkar hjälpa. Inte kul! 
Termin 4 på KI kickar snart igång och det återstår en veckas ledighet tills dess. Har fått terminsöversikt nu och grupplacering så verkligheten börjar närma sig på riktigt nu. Men det ska bli kul tycker jag! 


I torsdags njöt jag av fint väder och fint sällskap fikandes på Joe & the Juice. Det känns alltid så fräscht att fika där!

"All you need is love and lots of ice cream".

Igår firades fredagen med en kvällstripp till vaxholm för god glass och snack om nya projekt. En härlig kväll! 

På schemat idag ska jag nog försöka vila bort denna jobbiga huvudvärk och ta hand om mig själv lite. Men först ska jag träffa några vänner från skolan för lite catch up innan skolstart.

Puss på er! 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress