Hej hjärtan! 

Jag är hemma igen och det är faktiskt såå himla skönt måste jag erkänna.  Resan har varit underbar rakt igenom men inget kunde slå känslan av att få somna i sin egna säng igår kväll. Idag har det varit en heeektisk dag minst sagt som började med att sova långt förbi väckarklockan som var inställd på elva, biltrip till Ica för att handla frukost, packa upp väskan för att sedan biltrippa vidare till stan och köpa hårfärg till mig, jalla hem och färga, torka och platta håret, och till sist piffa till sig för att gå o dansa. Dit är jag påväg i skrivande stund och gissa om det ska bli kul när det gått en hel vecka utan kizomba! 

Efter ca en månads misär med missfärgat hår (blonda/gula sjukt fula slingor) är jag så himla lycklig över att vara mitt gamla jag igen ♡♡♡ Aldrig mera ljust hår för mig! 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress