Hej alla ♡ 

Jag är helt lyrisk över att ha inlett sista veckan innan en månads (ish) semester! Såhär ser sista dagarna ut för mig denna vecka


MÅNDAG 

-

TISDAG 
Gympass ☆
Jobba klart dagens pass för att sedan åka hem, ta fram resväskan och planera tvätten till imorgon. 

ONSDAG
Ledig dag hemma. Ska tvätta och packa så mycket jag bara kan inför resan. Kommer jobba resten av veckan och vill slippa att stressa in i sista minuten! Har tänkt att droppa förbi nagelsalongen för lite fransk predikyr om de har någon tid.

TORSDAG 
Gym, Jobb, hem och städa + äta upp de sista i kylskåpet. Senare avsluta dagen med en helkväll kizomba.

FREDAG 
Gymma morgon och jobba näst sista arbetspasset för denna sommar. Efter jobbet ska jag skynda mig iväg för att möta släkt och vänner på Indian Garden för att äta en grym fredagsmiddag. Ska bli trevligt och gott! 

LÖRDAG 
Gym + sista jobbdagen!!! Wiho! 
Efter jobbet ska jag tvätta + platta håret och packa det sista smågrejerna till resan. Det blir en ordentlig rush eftersom jag vill hinna till dansen som börjar på kvällen. Resten av natten spenderas på kizombagolvet! 

SÖNDAG 
♡ RESER TILL MALLORCA ♡
Förhoppningsvis hinner vi sova lite på förmiddagen då vi inte behöver vara på Arlanda förrän ca 15.30. Sedan flyger vi 17.50 till vita stränder och turkost hav för en veckas sol, bad och äventyr. Myyyys! 

Miss Baby Peaches

Låter som en bra vecka!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress