Onsdag och mitten på veckan. Jag sitter nu på sängkanten och mumsar på en honungsmelon efter att ha kommit hem från en runda på stan. Bestämde mig för att det inte blir någon fransk predikyr innan resan men köpte däremot idag lite nytt nagellack istället som jag strax ska applicera och bli fiin om fötterna. 

I måndags shoppade jag även lite annat smått och gott inne på Rusta. Rusta är ju bara SÅ bra när man behöver fylla på lagret hemma. Behövde egentligen inte så mycket där men målet var att köpa en ny tvättkorg som jag spanat på, så det blev den och lite annat. 


Senaste inköpen från Rusta + Åhléns. Ny tvättkorg, picknickfilt, facial wipes, deo×2, duschdraperi och en badrumsmatta.

Nagellack + toplack. 

Läser bara bra saker om märket Essie hela tiden när jag bläddrar i tidningar så idag köpte jag deras gellack som tydligen ska vara bra. Fastnade för en söt och mjuk rosa färg, och det ska bli intressant o se hur resultatet blir samt om det håller längre än vanligt lack. Pris 149 kr styck. 


Nu resten av dagen ska jag börja packa resväskan och senare tvätta kläder, så får vi se om jag kanske hinner med lite dans på kvällen. Ha en härlig onsdag fina ♡

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress