Dagens frukost - Thin Crisp knäckemackor med gurka + Juice och Kaffe, mums.
God morgon, fina
Jag är ledig idag och har inte så mycket annat planerat än att ta det lugnt och mysa lite här hemma. Åt nyligen frukost och nu hänger jag bara i soffan och tittar TV. Kanske blir en runda på stan senare? men det är farligt för mig för att det slutar alltid med att jag handlar grejer som jag egentligen inte borde. Jag har inte vågat räkna ihop mina kvitton för förra månaden för jag vet att det kommer vara alldeles för mycket pengar ut, och samma känsla har jag för den här månaden! Men men, man måste unna sig också, visst.
 
Ikväll är det äntligen dags för lite Kizomba igen och som jag har längtat, det var riktigt längesedan för mig nu. Ser sååå fram emot det! Hoppas ni har en fin tisdag,
puss så länge!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress