+ Bokat och betalat resa till Mallorca, 1 veckas semester. Första gången jag reser dit och det ska bli så underbart, jag kan knappt hålla mig. Ett extra + för resan tillbaka till Kap Verde i december. Paradis! 


- Varit hos frisören för att bli snygg och fräsch i håret men resultatet blev ett absolut kaos med fläckig färgning och dålig klippning. I nuläget skäms jag att ha håret utsläppt och mår inte bra alls! 

+ Hittade en frisör i Norrtälje som kunde hjälpa mig med klippningen och som kommer kunna rätta till den fula färgningen senare. Jag gillade henne mycket och hon gav tillbaka mig lite hopp. 

- Jobbat helg. Det är alltid tråkigt att arbeta på mitt jobb under helger, särskilt högtidshelger. Det hade varit annorlunda om vi fått ob-tillägg dock, men det får vi inte. Som tur var har det varit dåligt väder både under lördag och söndag så har inte lidit alltför mycket! 

- Vägde mig sent en kväll när jag var i Norrtälje och kom till insikt att jag gått upp 4 kg i vikt under senaste tiden.. ?!?! Usch för det men jag vet att jag har mått Braaa.

+ Blivit så pass frisk från förkylningen att jag åter är motiverad till att gymma igen. Imorgon kickar träningen igång igen! 

+ Spenderat lite kvalitetstid med mamma och pappa vilket var jättemysigt. Tyvärr ses vi inte alltför ofta då vi bor långt ifrån varandra så när vi väl ses mår jag som guld ♡

- Dansat på tok föööör lite! Har bara fått en enda kizombakväll den här veckan, KATASTROF. Nästa vecka blir det åtminstone två under tisdag och torsdag. 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress