ÄNTLIGEN FREDAG


Godmorgon fina ni, jag börjar morgonen med ett fantastiskt bra humör då det är fredag idag, heela dagen lång. Jag har verkligen sett fram emot denna helg och lite vila. 

Det blir ingen dans den här helgen men jag tror jag ska kavla upp armarna och baka lite faktiskt.  Har varit sugen på snickersrutor hur länge som helst! Det kanske blir en bra invigning på helgen som denna vecka annars blir rätt chill.  

I skrivande stund är jag på tunnelbanan på väg till veckans sista pass. Idag får jag vara med på en mindre operation, om jag vågar, det har jag inte bestämt ännu.. puss på er och trevlig FREDAG ♡ 

Tillbakablick på ett tidigare bak detta år. Grymt goda morotskakemuffins, muuums! 

Lillemmish - mode - inspo - mamma

Härligt med fredag!

ha en underbar dag
kramis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress