Usch vad tråkigt det är när vädret är så här grått. Säkert fler än jag som får värsta jobbiga känslan i huvudet också. Trycket blir för mycket. Jag tittar på väderappen minst ett par gånger om dagen i hopp om att det ska bli fint imorgon, midsommarafton, men det verkar inte bli bättre än så här. Regn, regn & regn. Men! Det är ett grymt bra väder idag för att städa. Jag har rensat ut både skafferi och köksskåp och gjort rent och fräscht. Städade dock sönder ländryggen under tiden, men det går väl över. 
\n

Lite regn ska inte stoppa mina resterande planer för dagen iallafall.  Ska snart gå och handla lite hasselnötter och socker, och baka tårtbottnen till midsommartårtan jag var sugen på till imorgon! Mums vad gott det ska bli! 

Hur spenderar du helst din regniga dag? ♡



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress