Då var 3 år av blod, svett och tårar över! Näe, riktigt så hemskt har det faktiskt inte varit. 

Jag kan nu äntligen kalla mig själv för ♡ SJUKSKÖTERSKA ♡

En sjuksköterska som utbildat sig via sjuksköterskeutbildningen som rankats som nummer 1 i Sverige, och som nummer 5 i hela Europa. Det känns ju jättekul! Jag är stolt att jag klarade detta och framför allt stolt över den kunskapsutveckling som jag genomgått under dessa 3 intensiva år. Det enda som är kvar nu är att få min legitimation och sedan börja arbeta. 

Jag tänkte visa lite bilder från examensdagarna i slutet på förra veckan, då det var både broschutdelning, tårta och examensceremoni. 
Ett hopplock av lite bilder som tagits på gott fika, examensceremoni, mig och min familj, min sjuksköterskebrosch o lite därtill. 

Ja, Fredagen den 18 januari var en spännande dag. Det var då den officiella examensceremonin ägde rum. Även om det var kort så kändes det som ett riktigt fint sätt att avsluta på, och få dela det med familj och vänner ♡ 
Efter ceremonin på KI Solna var jag med familj hembjudna till bästaste familj nummer 2 som bjöd på mysfika och god mat. Väldigt gott och väldigt trevligt! 

Jag är lycklig och tacksam för att jag fick chansen att känna mig speciell, under en väldigt speciell tid. Nu ska snart ett helt nytt kapitel i mitt liv börja, men först, semester ♡





Angelica Wåhlin

Men åh, grattis till examen!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress