Alltså FYFAN för den högra halvan av rubriken. 

Kvällen här på Singö, och pappas födelsedag, bjuder på surströmming med alla möjliga konstiga tillbehör och fyyyy vad äckligt det luktar. Jag kunde knappt ens äta min separata alternativa mat i utkanten av bordet. Jag lämnade bordet snabbt och befinner mig nu i skrivande stund på bryggan framför solen som just håller på att sakta försvinna för idag. Lite kyligt börjar det bli och jackan lämnade jag inne. 
Höjdpunkten för idag för mig måste ändå varit korvgrillning och några timmar jag spenderade på bryggan. Jag fastnade fint på rättegångspodden och en ruskig historia om styckmordet i Askersund. Sjukt intressant att höra om! Undertiden njöt jag av havet som skvalpar under mig och båtarna som gnisslande till emellan vågorna.

Miss Baby Peaches

Jag kan nog säga at t jag för en gångs skull inte är så sugen på att vara på Singö om det är det årliga surströmmingskalaset, haha! Men hälsa grattis till din pappa!

Svar: Haha, du gör bäst i att hålla dig undan! Tack det ska jag göra!
K L A R A

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress