... Så SKÖNT!


Jag är ledig idag och har sagt hejdå under förmiddagen till min kompis som bott här hos mig i några dagar. Sedan jag blev ensam har dagen inte bjudit på mer än lite tv-chill och The sims 4-spel, vilket dock inte är något negativt. Kul och skönt att bara vara lite med sig själv och göra något man tycker om. Hade inte vädret blivit så tråkigt idag så vi min första plan att gå ut och lägga mig i solen några timmar, men det gick åt skogen med det. 

Ikväll ska jag dock aktivera mig lite mer och anta utmaningen att steka hemmagjorda köttbullar. Det ska bli intressant att se hur det slutar men gott blir det nog allt, hihi ♡  

Glidit runt hela dagen i världens skönaste adidas tofflor. Min modell är så himla mjuk så att gå runt i dessa är massage för fötterna. Bästa! 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress