13 september 2017

TUNGA NYA TIDER

Studier 🎓

Okej, det är inte så farligt som det låter. Dock har det första två veckorna på VC-praktiken verkligen sugit kraften ur mig! Mycket nytt och konstant fokus kostar mycket men samtidigt är det kul och spännande. 


Bloggen har fått lida rätt ordentligt på grund av denna trötthet, och dessutom flänger jag runt och fixar med andra saker för full rulle resten av dagarna. Har väl nämnt liiite om att jag är i blandad i lite nya projekt och jag kan knappt vänta tills jag kan gå ut med det här också!  Den senaste tiden har helt enkelt varit full med praktik och en hel del planering och förberedelser inför något nytt, och stort. Redan ikväll är det dags för nytt möte igen för mig och mina gruppmedlemmar. KUL ♡ 

Adidastofflorna tar väl hand om mig under dagarna. SÅ mjuka! Snart måste jag nog dock beställa hem ett par extra stödstrumpor. Mina ben blir så himla svullna?!

♡ Tills vi hörs igen så vill jag bara säga att jag lever och har inga planer på att lägga ner bloggandet. Tyvärr har tiden inte riktigt funnits till bara. Hörs vidare kära ni ♡ 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress