25 augusti 2017

SKOLSTART

Studier 🎓

Ops, här har ingen varit på ett tag.

Ber om ursäkt för dålig uppdatering, har haft huvudet fullt med förbereder inför skolstarten nu på MÅNDAG. Lite nervösa känslor bländande med spänning.  

Mycket har hänt sedan sist jag har haft veckan full med aktiviteter. Det har varit bl.a. dans, häng med kompisar, gym, shopping, fika och projektplanering på schemat, OCH igår och idag plockade jag ut, och rensade, hela garderoben för att får mer plats vilket blev jättebra. Även Badrumsskåpet fick ett lyft.

Att hålla igång hela tiden med pyssel, städning, aktiviteter och annat dylikt är mitt sätt att mår bra i tider då jag egentligen känner mycket stress eller oro, såsom nu inför skolstart. Termin 4 ska börja inom kort och praktik på vårdcentral står först ut på schemat. 6 veckor som vanligt. Det ska bli kul men såklart är det alltid mycket att ta in när allt man gör är nytt. På lördag ska jag köpa mina sista böcker inför terminen och sedan är jag klar. 
De tre sista terminerna kommer att gå minst lika fort som första halvan av utbildningen gjorde. Det är jag säker på! 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress