En solig lördag ♡ 

Hej lördagskväll! Är hemma hos mamma o pappa och tittar på stjärnornas stjärna på tv4. Det har varit en fin dag idag, även om det var svårt att vakna. Idag tog vi bilen upp till Singö en sväng och det var mitt första besök för iår. Jag besvärades lite av kalla vindar men lyckades trots det sitta med en timme i solen i solstolen med filt och jacka, och en varm kaffe i handen. Fint! 
Inga båtar som lagt till än så länge vid bryggan men en fin utsikt är det absolut ändå. 

Väl hemma från turen till Singö hade jag och pappa bak-bonanza här hemma. Jag fick ett ryck och bakade amerikanska cookies medan pappa också fick ett rygg och bakade vetebullar. Riktig bakstuga här! Och gott blev det, mums. Hoppas ni har haft en härlig första halva av helgen! 
Bilder på mina cookies före och efter gräddning i ugnen♡♡♡
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress