Under Black Friday-helgen valde jag att handla hem kläder från gina tricot som hade hela 30% rabatt på HELA deras sortiment! Jag köpte både i butik och online. Sparade 566:-  Gina tricot har samma erbjudande fram till 23.59 ikväll och har fortfarande massa fina saker kvar!


klicka på bilderna för att besöka dem.
 
Dessa kläder valde jag att köpa hem och alla kommer att få följa med till kap verde. Jag älskar jumpsuiten och jag tror att den eventuellt kan bli en riktigt snygg nyårs-outfit med rätt accessoarer till!!
722029000722869000728258049732079015

Bildresultat för nyx logo
klicka på bilderna för att besöka dem.
HD STUDIO FINISHING POWDERRETRACTABLE LIP LINERBUTTER GLOSS
I fredags besökte jag NYX-butiken. De hade 20% (Tror att de fortfarande har det) på hela deras sortiment så jag passade på att handla lite smink som jag behövde.  En ljus concealer(CJ03) som passar bra för att lyfta ögonbrynen, finishing powder för ansikte, lipliner(MPL07) och buttergloss(BLG05).
Sparade en hel del här också men minns inte hur mycket. Haha.. Jag är i alla fall mycket nöjd med alla produkter det var första gången som jag handlade från NYX.
 
puss!
 

                
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress