Sammanfattning av en härlig helg.

Hej allihopa, och trevlig måndag

Jag inviger denna vecka med hela tredagars ledighet och idag har jag spenderat dagen i strålande sol ute på Gärdet med mig själv, och det var riktigt härligt att ligga i solen, lyssna på musik och bara njuta ett par timmar. Under eftermiddag/kväll har jag haft besök av mamma och pappa som jag inte sett på länge och vi har myst hemma och ätit middag på pizzerian. Gott! 

En liten minisummering av helgen skulle kunna lyda såhär
FRE (och lördag) bjöd på jobb hela dagen vilket var surt eftersom det var så himla fint väder, men efter jobbet blev jag tagen till Sjöcafeet och bjuden på vin och livemusik. En jättefin fredagskväll hade vi i den varma solen.

Rött + Vitt @Sjöcaféet

Förutom arbete under LÖR, som var en ordentligt utmattade dag med måånga kunder och fullt upp, så hann jag inte med så särskilt mycket annat än en natt med kizomba. Jag hade planerat att komma hem och vila lite och tvätta håret bland annat men det tog så lång tid att komma hem av någon anledning och innan jag visste ordet av var det dags att gå ur igen. Det var iallafall lika kul som vanligt att vara på dansen tillsammans med alla andra som är lika galna i dansen som jag!

Blir fortfarande lika glad när jag går förbi dessa rosor i olika färger påväg till t-banan. Så vackra ♡

SÖNdag och ledighet! 

Efter en lång natt på dansen var en sovmorgon till 11 vekligen behövligt. Resten av dagen spenderades faktiskt ute i Vaxholm där det blev promenad runt i områdena, lite shopping och glass, glass och glass. Det är ju så himla fint i Vaxholm! 

Lagom generösa glassar!! Ni förstår nog själva hur goda dessa glassar var, mmmmmmm ♡

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress