Hej och god kväll! 
Här sitter jag och gäser i soffan hos mamma o pappa i norrtälje. Resväskorna är packade och redo, och ligger i väntar i bilen för avfärd. Det är i natt vi äntligen reser till Kap Verde! Min 5.e gång jag åker dit. Det blir fantastiskt skönt att få njuta av sol och bad i två veckor, och ladda krafterna inför karriärstarten som sjuksköterska ♡. 27e Februari börjar jag mitt jobb men fram till dess står det solresa och dans på schemat! 

Här kommer lite bilder från examensfirandet med släkt och vänner. Det var en fantastisk kväll och ett superfint minne för mig. Speciellt roligt för mig var tipsrundan med sjukskötersketema och att få en låt till mig tillägnad som alla gäster fick sjunga tillsammans. "Syster Klaras sång" -  Superkul! 




En annan höjdpunkt vad ju att sätta tänderna i de fina tårtorna! Jättegoda och självklart med sjuksköterskestuk ♡ 



jan karlsson

Hopps ni har skönt på Kap Verde
+ grader i Stockholm söndag kl 14.30

Hälsa alla Kramar Janne

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress